نماینده شهرضا: خواستیم عضو هیات رئيسه کمیسیون مجلس بشویم، گفتند زن باید بچهداری کند
یک نماینده مجلس میگوید اعضای هیات رئيسه مجلس با حضور زنان در هیات
رئيسه کمیسیونهای مجلس مخالفت کرده و گفتهاند: «زن باید بچهداری کند و
به امورات خانه رسیدگی کند».
سمیه محمودی، نماینده شهرضا، روز یکشنبه ۱۶ تیرماه در گفتوگو با خبرگزاری ایرنا محدودیت برای فعالیت را مختص نمایندگان مجلس ندانسته و گفته است: «کارمندان زن حتی نمیتوانند در آزمون دبیری کمیسیونها شرکت کنند».
او اینگونه سیاستها و اظهارنظرها را «نگاه سنتی» مجلس توصیف کرده و از نمایندگان مجلس خواسته است که پیش از گرفتن انگشت اتهام به سوی دولت، «اصلاح دیدگاه نسبت به جایگاه زن و خانواده را از بدنه خود آغاز کند».
در مجلس یازدهم هفده نماینده زن حضور دارند. سمیه محمودی در مجلس دهم نیز نماینده شهرضا بود.
سمیه محمودی، نماینده شهرضا، روز یکشنبه ۱۶ تیرماه در گفتوگو با خبرگزاری ایرنا محدودیت برای فعالیت را مختص نمایندگان مجلس ندانسته و گفته است: «کارمندان زن حتی نمیتوانند در آزمون دبیری کمیسیونها شرکت کنند».
او اینگونه سیاستها و اظهارنظرها را «نگاه سنتی» مجلس توصیف کرده و از نمایندگان مجلس خواسته است که پیش از گرفتن انگشت اتهام به سوی دولت، «اصلاح دیدگاه نسبت به جایگاه زن و خانواده را از بدنه خود آغاز کند».
در مجلس یازدهم هفده نماینده زن حضور دارند. سمیه محمودی در مجلس دهم نیز نماینده شهرضا بود.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر