زنده ترامپ: هرچه بخواهیم از ایران میگیریم؛ ۲ سال زمان برای بازسازی خانهها در تهران
زنده ترامپ: هرچه بخواهیم از ایران میگیریم؛ ۲ سال زمان برای بازسازی خانهها در تهران
ایران تداوم اختلالات اینترنتی را به «حملات خارجی» مرتبط دانست
وزیر ارتباطات ایران یک هفته بعد از برقراری آتشبس میان ایران و سرائیل اعلام کرد که تداوم مشکل کیفیت اینترنت در ایران ناشی از حملات خارجی است.
ستار هاشمی روز سهشنبه ۱۰ تیر گفت که «مراجع ذیربط» تشخیص دادهاند «حملاتی از بیرون کشور شناسایی شده» و «اختلالات» اینترنت تحت تاتیر همین تهدیدات است.
او درباره ماهیت این حملات و تهدیدات توضیح بیشتری نداد.
وزیر ارتباطات بلافاصله پس از آن که ایران و اسرائیل به ۱۲ روز حملات هوایی به خاک یکدیگر پایان دادند، مدعی شده بود که وضعیت اینترنت کشور به حالت عادی بازمیگردد. اما طی یک هفته گذشته کاربران، صاحبان کسب و کارها و متخصصان فنآوری ارتباطات از محدودیتهای فراوان در دسترسی به اینترنت خبر داده و از آن انتقاد کردهاند.
آقای هاشمی همچنین وعده داد: «با وجود محدودیتها و تهدیدات، همکاران ما در وزارت ارتباطات بهصورت شبانهروزی و جهادی در تلاش هستند تا دغدغههای مردم و کسبوکارها را در اسرع وقت برطرف کنند.»
جمهوری اسلامی به فاصله کوتاهی بعد از آغاز حملات اسرائیل بار دیگر پیامرسان اتساپ را در ایران مسدود کرد و این محدودیت همچنان ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر